F.A.Q.

Your Personal Investment

Cursus timemanagement

Heb ik de Your Personal Organizer nodig bij de cursus?

Nee zeker niet, zowel de cursus als de organizer zijn los van elkaar te gebruiken. De organizer maakt het toepassen van de cursus wel gemakkelijker.


Hoe lang duurt de cursus?

De cursus doorloop je in een aantal weken, vanaf het eerste moment pas je het direct toe in jouw leven. Hoe meer uren per week je aan de cursus besteed, hoe sneller je deze kunt afronden.


Your Personal Organizer

Welk formaat heeft de organizer?

De organizer heeft een A5 formaat. Er is bewust voor A5 gekozen, zodat je de organizer nog makkelijk mee kunt nemen en genoeg ruimte biedt om in te schrijven.


Kan ik de organizer volgend jaar ook gebruiken?

Jazeker, je kunt in de webshop losse vullingen kopen voor het volgende jaar.


Hoeveel dagen staan er op 1 pagina?

Er staat 1 dag op 1 pagina. Dit zodat er voldoende ruimte is om te schrijven.


Moet ik de cursus hebben gevolgd om de organizer te gebruiken.

Nee, je hebt hiervoor de cursus niet nodig. De organizer is een op zichzelf staand product.


Bestellen

Ik heb besteld en betaald, maar geen bevestiging ontvangen

Als je besteld en betaald hebt, krijg je automatisch een bevestiging, heb je deze niet ontvangen, controleer dan je SPAM folder. Indien je ook daar geen bevestiging kan vinden, neem dan even contact per e-mail met ons op: info@your-personal-investment.nl


Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

In uitzonderlijke gevallen kun je jouw bestelling nog wijzigen, neem hiervoor z.s.m. contact met ons op: info@your-personal-investment.nl


Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?

De factuur wordt standaard meegezonden bij de bestelbevestiging. Indien je een account hebt aangemaakt kun je daar op inloggen en ook je factuur vinden.


Verzending

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Indien alles op voorraad is wordt jouw bestelling binnen 1-3 werkdagen verzonden.


Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen verzenden wij met PostNL en worden als pakketpost of als brievenbuspakket verzonden met track & trace.


Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Als je je bestelling plaatst, kun je er voor kiezen deze op een afwijkend afleveradres te laten bezorgen. Op deze manier kun je iemand anders verrassen met een leuk artikel.


Hoe kan het dat na het inzetten of verzilveren van een cadeaubon of kortingscode, ik wel verzendkosten moet betalen terwijl ik wel voor minimaal 100 euro heb besteld?

We snappen goed dat dit altijd wat dubbel voelt. Bij het gebruik van een kortingscode komt het bestelde bedrag bij het inzetten van de kortingscode onder deze € 100,-, dan betaal je dus wel de normale verzendkosten. Wij betalen als ondernemer namelijk wel gewoon voor deze kosten. In een uitzonderlijk geval kan het soms dus voordeliger zijn om een kortingscode niet in te zetten en kun je met gratis verzending goedkoper uit zijn.


Kortingscodes en cadeaubonnen

Hoe kan ik een kortingscode en/of cadeaubon gebruiken

Uiteraard kun je ook een kortingscode (van een cadeaubon) gebruiken of je spaarpunten inwisselen. Als je minimaal 10 punten hebt gespaard (deze ontvang je al bij de registratie), dan kun je deze al in je winkelwagentje aanklikken en inwisselen. De korting wordt direct verrekend. Blijft er nog een betaalbedrag over? Dan kun je hierna alsnog kiezen voor een andere betaalwijze. Om gebruik te maken van je spaarpunten moet je wel ingelogd zijn met je eigen account, anders zijn de punten niet zichtbaar.

Wil je een gekregen cadeaubon in delen gebruiken? Dat kan! De code op de cadeaubon is eenmalig te gebruiken, maar je ontvangt na het plaatsen van een bestelling dan voor het restbedrag een nieuwe code van ons.

Kortingscodes worden vaak verstrekt aan onze nieuwsbrief abonnees of via leuke acties op onze social media. Schrijf je dus in op onze nieuwsbrief of volg ons op social media en blijf op de hoogte. Per bestelling kan je maximaal één kortingscode gebruiken. Let hierbij goed op de einddatum van de kortingscode en dat de code maximaal één keer per klant gebruikt kan worden.

Wil je gebruik maken van een korting; dan is het dus kiezen tussen het inleveren van je punten of het gebruiken maken van een kortingscode. Beiden is bij de meeste kortingsacties niet mogelijk. Kies je voor een kortingscode, dan is het vakje voor het inwisselen van punten voor korting niet zichtbaar!