Achteraf betalen met BILLINK

Mis geen enkele musthaves meer! Je hoeft vanaf nu niet meer te wachten tot ‘payday’ om jouw favoriete items te shoppen van Your Personal Investment. Je hebt namelijk 14 dagen de tijd om te betalen wanneer jouw bestelling is verzonden.

Hoe gebruik ik Billink?

Kies voor Billink als betaalmethode. Voeg jouw artikelen toe in je winkelmandje en ga zoals gewoonlijk naar betalen. Bij het afrekenen kies je Billink uit als betaalmethode. Rond daarna je bestelling af. In je e-mail ontvang je direct de factuur, met een betaaltermijn van 14 dagen.

Na het afronden van jouw bestelling en de keuze om met Billink te betalen, heb je twee weken de tijd om te wachten op je bestelling, voor je moet betalen. Betaal de rekening daarna aan Billink https://www.billink.nl/

Ben je helemaal tevreden met jouw items? Dan is het tijd om te betalen. Met de factuur die je per e-mail hebt ontvangen kun je direct je bestelling betalen.

Wat is Billink?

Betalen met Billink is heel eenvoudig. Jouw bestellingen ontvang jij in huis en jij betaalt achteraf hetgeen wat jij wilt houden. Geen gedoe met vooruit betalen of wachten op retourgeld. Via Billink ontvang jij een factuur die jij binnen 14 dagen kan betalen.

Hoe werkt Billink?

Wanneer je een bestelling plaatst, kies je voor de optie ´achteraf betalen´. Hiervoor werken wij samen met Billink, welke het gehele achteraf betalingsproces voor ons uitvoert. De facturering en vordering van je bestelling dragen wij over aan Billink. Je ontvangt een e-mail van Billink, met hierbij de factuur en de betaalgegevens.

Wanneer je de bestelling plaatst, zal Billink jouw gegevens controleren op kredietwaardigheid. Is deze succesvol dan zal de order direct worden verwerkt en krijg je daar een bevestiging van. Wordt je order niet goedgekeurd dan wordt dit vermeld en kun je via een andere betaalmethode alsnog je order plaatsen.

Let op: Je naam en adresgegevens moeten kloppen!

Betaling van de factuur

Als de vordering is overgedragen aan Billink, dien je hun factuur binnen 14 dagen na factuurdatum, rechtstreeks te voldoen aan Billink. De benodigde betaalgegevens vind je op hun factuur. Voor vragen over je facturen en betalingen neem je contact op met de klantenservice van Billink.

Wat gebeurd er als ik niet op tijd betaal?

Indien je niet binnen 14 dagen hebt betaald zal je door Billink worden herinnerd t.b.v. jouw openstaande schuld. Let er op dat dit extra kosten met zich mee kan brengen. Wanneer ook hier geen gehoor aan wordt gegeven zal Billink een incassobureau en/of deurwaarde inschakelen om het bedrag te incasseren. Dit kan hoge kosten met zich meebrengen.

Wat zijn de kosten?

Achteraf betalen via Billink kost je niks extra’s.

Wat moet ik doen als ik een product retour wil sturen?

Je kunt de producten retourneren. Zie hier ons retourbeleid. Wanneer je de producten retour hebt gestuurd ontvang je een nieuw factuur van Billink met de overige kosten van de bestelling. Retourneren is op eigen kosten.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, maar de factuur wel. Wat moet ik doen?

Je kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice. Wij kunnen je meer informatie verstrekken betreffende jouw order.

Wat moet ik doen als ik geen factuur heb ontvangen?

Je kunt een e-mail sturen aan info@billink.nl om je factuur alsnog op te vragen.

Waar vind ik de algemene voorwaarden van Billink?

https://billink.nl/voorwaarden/gebruikersvoorwaarden.pdf